Nieuws
Feedback LOWAN studiedag 2023
Nieuws
Webinars
Nieuws
Alle nieuwsitems voor primair onderwijs
LOWAN
Primair onderwijs
Nieuws
Feedback LOWAN studiedag 2023
helpdesk@lowanpo.nl
Terug naar overzicht
Feedback studiedagen LOWAN-PO
Voornaam
*
E-mailadres
*
Kies de sessie waar je feedback over wil geven
*
Maak een keuze
1. Basis leerlijnen
2. Expertisedelers: Hoe ondersteun je scholen met 2e/3e/4e jaars
3. Experisedelers: Hoe ondersteun je scholen met nieuwkomerskleuters
4. Leerlijndoelen technisch lezen/spelling
5. Klankonderwijs
6. Aanvankelijk lezen met nieuwkomers
7. Leesplezier voor oudere nieuwkomers en hun leerkrachten
8. Verschillende methodieken vloeiend lezen
9. Lezen met nieuwkomers vanuit redzaamheidsvisie
10. Leerlijndoelen rekenen en klassenmanagement
11. Inzetten van thuistalen bij bepalen potentieel lln. met rekenen
12. Taalsteun geven in de rekenles
13. Taal in de rekenles
14. Met sprongen vooruit
15. BAREKA in het nieuwkomersonderwijs
16. Diverse rekenmethodes: wat zijn de verschillen
17. Inzet van STAAL en Taal Actief bij nieuwkomers
18. Leerlijndoelen mondelinge taal & organisatie
19. Woordenschat aanbieden met 4-takt didactiek en LOGO3000
20. Iedereen heeft iets te vertellen
21. Spannende gesprekken stimuleren taal en denken
22. Rijke taalomgeving neerzetten
23. Taal aanleren door te doen - beginner
24. Taal aanleren door te doen - ervaren
25. Taalachterstand of TOS: een ingewikkeld vraagstuk
26. Lezen met begrip
27. Ontwikkelingen op gebied van begrijpend lezen
28. Sterke leeromgeving en volgen ontwikkeling
29. Meespelen in doen-alsof-spel stimuleert taalontwikkeling
30. Woordenschat aanbieden met 4-takt didactiek en LOGO3000
31. Aansluiten bij belevingswereld - werken in hoeken
32. Vreedzame school voor nieuwkomers
33. Trauma in het klaslokaal: ReBToss
34. Inspirerende SEL-lessen voor nieuwkomers. Bouw je mee?
35. Aanpak voor het versterken van het schoolklimaat - beginner
36. Aanpak voor het versterken van het schoolklimaat - ervaren
37. Burgerschap en democratische processen in onderwijs aan nieuwkomers
38. MR in het nieuwkomersonderwijs - hoe dan?
39. Heeft secundaire traumatisering jouw aandacht?
40. Global tolk: Meer over Arabisch-Syrisch (taal en cultuur)
41. Global tolk: Meer over Polen (taal en cultuur)
42. Global tolk: Meer over Eritrea (taal en cultuur)
43. Onderwijs vanuit perspectief Oekraïense leerlingen
44. Leren van taalschool Utrecht: implementatie burgerschap en SEL
45. Schoolkr8 en de nieuwe LOWAN leerlijnen
46. Ouderbetrokkenheid in nieuwkomersscholen
47. Goede instructie aan leerlingen met taalafstand - beginner
48. Directe instructie bij NT2- ervaren
Feedback
Kies de sessie waar je feedback over wil geven
*
Maak een keuze
1. Basis leerlijnen
2. Expertisedelers: Hoe ondersteun je scholen met 2e/3e/4e jaars
3. Experisedelers: Hoe ondersteun je scholen met nieuwkomerskleuters
4. Leerlijndoelen technisch lezen/spelling
5. Klankonderwijs
6. Aanvankelijk lezen met nieuwkomers
7. Leesplezier voor oudere nieuwkomers en hun leerkrachten
8. Verschillende methodieken vloeiend lezen
9. Lezen met nieuwkomers vanuit redzaamheidsvisie
10. Leerlijndoelen rekenen en klassenmanagement
11. Inzetten van thuistalen bij bepalen potentieel lln. met rekenen
12. Taalsteun geven in de rekenles
13. Taal in de rekenles
14. Met sprongen vooruit
15. BAREKA in het nieuwkomersonderwijs
16. Diverse rekenmethodes: wat zijn de verschillen
17. Inzet van STAAL en Taal Actief bij nieuwkomers
18. Leerlijndoelen mondelinge taal & organisatie
19. Woordenschat aanbieden met 4-takt didactiek en LOGO3000
20. Iedereen heeft iets te vertellen
21. Spannende gesprekken stimuleren taal en denken
22. Rijke taalomgeving neerzetten
23. Taal aanleren door te doen - beginner
24. Taal aanleren door te doen - ervaren
25. Taalachterstand of TOS: een ingewikkeld vraagstuk
26. Lezen met begrip
27. Ontwikkelingen op gebied van begrijpend lezen
28. Sterke leeromgeving en volgen ontwikkeling
29. Meespelen in doen-alsof-spel stimuleert taalontwikkeling
30. Woordenschat aanbieden met 4-takt didactiek en LOGO3000
31. Aansluiten bij belevingswereld - werken in hoeken
32. Vreedzame school voor nieuwkomers
33. Trauma in het klaslokaal: ReBToss
34. Inspirerende SEL-lessen voor nieuwkomers. Bouw je mee?
35. Aanpak voor het versterken van het schoolklimaat - beginner
36. Aanpak voor het versterken van het schoolklimaat - ervaren
37. Burgerschap en democratische processen in onderwijs aan nieuwkomers
38. MR in het nieuwkomersonderwijs - hoe dan?
39. Heeft secundaire traumatisering jouw aandacht?
40. Global tolk: Meer over Arabisch-Syrisch (taal en cultuur)
41. Global tolk: Meer over Polen (taal en cultuur)
42. Global tolk: Meer over Eritrea (taal en cultuur)
43. Onderwijs vanuit perspectief Oekraïense leerlingen
44. Leren van taalschool Utrecht: implementatie burgerschap en SEL
45. Schoolkr8 en de nieuwe LOWAN leerlijnen
46. Ouderbetrokkenheid in nieuwkomersscholen
47. Goede instructie aan leerlingen met taalafstand - beginner
48. Directe instructie bij NT2- ervaren
Feedback
Kies de sessie waar je feedback over wil geven
*
Maak een keuze
1. Basis leerlijnen
2. Expertisedelers: Hoe ondersteun je scholen met 2e/3e/4e jaars
3. Experisedelers: Hoe ondersteun je scholen met nieuwkomerskleuters
4. Leerlijndoelen technisch lezen/spelling
5. Klankonderwijs
6. Aanvankelijk lezen met nieuwkomers
7. Leesplezier voor oudere nieuwkomers en hun leerkrachten
8. Verschillende methodieken vloeiend lezen
9. Lezen met nieuwkomers vanuit redzaamheidsvisie
10. Leerlijndoelen rekenen en klassenmanagement
11. Inzetten van thuistalen bij bepalen potentieel lln. met rekenen
12. Taalsteun geven in de rekenles
13. Taal in de rekenles
14. Met sprongen vooruit
15. BAREKA in het nieuwkomersonderwijs
16. Diverse rekenmethodes: wat zijn de verschillen
17. Inzet van STAAL en Taal Actief bij nieuwkomers
18. Leerlijndoelen mondelinge taal & organisatie
19. Woordenschat aanbieden met 4-takt didactiek en LOGO3000
20. Iedereen heeft iets te vertellen
21. Spannende gesprekken stimuleren taal en denken
22. Rijke taalomgeving neerzetten
23. Taal aanleren door te doen - beginner
24. Taal aanleren door te doen - ervaren
25. Taalachterstand of TOS: een ingewikkeld vraagstuk
26. Lezen met begrip
27. Ontwikkelingen op gebied van begrijpend lezen
28. Sterke leeromgeving en volgen ontwikkeling
29. Meespelen in doen-alsof-spel stimuleert taalontwikkeling
30. Woordenschat aanbieden met 4-takt didactiek en LOGO3000
31. Aansluiten bij belevingswereld - werken in hoeken
32. Vreedzame school voor nieuwkomers
33. Trauma in het klaslokaal: ReBToss
34. Inspirerende SEL-lessen voor nieuwkomers. Bouw je mee?
35. Aanpak voor het versterken van het schoolklimaat - beginner
36. Aanpak voor het versterken van het schoolklimaat - ervaren
37. Burgerschap en democratische processen in onderwijs aan nieuwkomers
38. MR in het nieuwkomersonderwijs - hoe dan?
39. Heeft secundaire traumatisering jouw aandacht?
40. Global tolk: Meer over Arabisch-Syrisch (taal en cultuur)
41. Global tolk: Meer over Polen (taal en cultuur)
42. Global tolk: Meer over Eritrea (taal en cultuur)
43. Onderwijs vanuit perspectief Oekraïense leerlingen
44. Leren van taalschool Utrecht: implementatie burgerschap en SEL
45. Schoolkr8 en de nieuwe LOWAN leerlijnen
46. Ouderbetrokkenheid in nieuwkomersscholen
47. Goede instructie aan leerlingen met taalafstand - beginner
48. Directe instructie bij NT2- ervaren
Feedback
Mocht je verder nog iets willen delen, dat kan hier
Ben je nog niet geabonneerd op onze digitale nieuwsbrief LOWANieuws? Meld je dan aan.
Maak een keuze
Aanmelden PO
Aanmelden VO
Aanmelden PO en VO
CAPTCHA
Deel deze pagina